کد خبر: ۷۴۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو 405 در جاده "منتنگون" نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن 7 دانش آموز و آموزگار خبر داد .
واژگونی پژو حامل دانش‌آموز و آموزگار در یاسوجبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو 405 در جاده "منتنگون" نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن 7 دانش آموز و آموزگار خبر داد .

جلال پوران فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این حادثه در ساعت 9 و 22 دقیقه صبح امروز پنجشنبه، 25 آبان ماه به وقوع پیوست، گفت: در این خودرو 7نفر سرنشین حضور داشتند که 6 نفر از این سرنشینان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند .

وی بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه که راننده و معلم دانش آموزان بود از انتقال و خدمات اورژانس ممانعت کرد .

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس از پایگاه لوداب به محل حادثه اعزام شد .

پوران فرد تصریح کرد: اولین کد در صحنه با توجه به شلوغی، مدیریت صحنه و تریاژ را انجام داد اما به دلیل عدم وجود سطح هوشیاری و نبض یکی از مصدومان که دانش آموز 12ساله ای بود CPR را شروع و درخواست بالگرد هوایی کردند .

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس در مسیر جاده، مصدوم را از آمبولانس 115تحویل و در زمان انتقال توسط پرسنل بالگرد، مانیتورینگ و عملیات احیاء تا بیمارستان ادامه داشت .

رئیس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 5 مصدوم دیگر این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و یک مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد .

پوران فرد اضافه کرد: حال عمومی پنج مصدوم انتقال یافته توسط آمبولانس مساعد گزارش شده است اما مصدوم بالگرد با سطح هوشیاری 3 به اورژانس بیمارستان انتقال داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: