کد خبر: ۹۷۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۱
در دیدار مدیرعامل بانک شهر با شهردار قزوین بر افزایش تعاملات میان دوطرف با رویکرد تخصصی و نوآورانه تاکید شد.

تعاملات میان بانک شهر و شهرداری ها با رویکرد تخصصی و نوآورانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در دیدار با مهدی صباغی شهردار کلانشهر قزوین گفت: نگاه بانک شهر به شهرداری ها در چند سال اخیر تخصصی و در جهت ایجاد زیرساخت های متنوع شهری مانند احداث پل ها، تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی، افزایش خطوط مترو و تکمیل تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های آتش نشانی بوده و با رویکرد جدید همانند: الکترونیکی کردن خدمات برای شهروندان، این روند سرعت خواهد گرفت.
مهدی صباغی شهردار قزوین نیز گفت: با توجه به موقعیت جغرافیای کلانشهر قزوین و پتانسیل بالای این شهر برای شکوفائی و افزایش خدمات مختلف به شهروندان نیازمند حمایت بانک شهر درجهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیز راه اندازی پروژه های جدید هستیم.
در پایان این دیدار نیز تفاهمنامه همکاری به امضای طرفین رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: