کد خبر: ۷۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
حمیرضا گرشاسبی که در نبود علی اکبر طاهری وظایف مدیریتی باسگاه پرسپولیس را بر عهده دارد اعلام کرده است ظرف 24 ساعت آینده به حساب بازیکنان و کادر فنی پول واریز می شود.
خبر خوش برای پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حمیرضا گرشاسبی که در نبود علی اکبر طاهری وظایف مدیریتی باسگاه پرسپولیس را بر عهده دارد اعلام کرده است ظرف 24 ساعت آینده به حساب بازیکنان و کادر فنی پول واریز می شود تا بتوانند میزان پرداختی های خود را در فصبپل جاری لیگ برتر به 40 الی 45 درصد برسانند.
 
پولی که از طریق وزارت ورزش به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است و ربطی به اسپانسر ندارد. همین موضوع می تواند نشان دهد احتمال می رود به زودی اسپانسر پیشین باشگاه نیز به این تیم بازگردد.
 
چرا که حامی مالی، در جریان پرداختی جدید پرسپولیس نیست و وزارت ورزش نیز برای خروج سرخابی ها از بحران های مالی متوالی، پولی را تزریق کرده است که در بودجه این وزارتخانه برای کمک به پرسپولیس. و استقلال گنجانده نشده بود. به هر حال باید متتظر ماند تا در خصوص این پول، شفاف سازی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: