کد خبر: ۷۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۰
دادستان گرگان گفت: دو نفر از افرادی که چندی پیش با استفاده از سلاح سرد از جمله شمشیر و قمه و ایجاد نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و بستن مسیر عبوری موجب ارعاب عمومی در بخشی از شهر گرگان شده بودند، دستگیر شدند.
دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش در گرگان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام سید مصطفی حقی گفت: در پرونده زیرگذر گلشهر گرگان ، حدود یکماه قبل متاسفانه تعدادی از جوانان هنگام حرکات مارپیچ حین رانندگی با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری در فضای خبری و مجازی بارتاب های گسترده ای یافت .

دادستان گرگان افزود : پس از بررسی‌ها ۷ نفر در این پرونده شناسایی شدند که ۵ نفر دستگیر  و ۲ نفر هم دیگر هم مدتی بعد احضار شدند.

دادستان مرکز استان حقی افزود : ۲ نفری که به تازگی دستگیر شدند به اضافه دیگر متهمان با صدور قرار تأمین کیفری به زندان معرفی شدند و به زودی با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده خواهد شد .

گفتنی است این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در حال رسیدگی می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: