کد خبر: ۷۳۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۲
گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد، تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان و بازدیدکننگان مشهدی تدارک دیده است.
سایپا دستِ پر به مشهد می رود/فروش و تخفیف ویژه نمایشگاهی سایپا برای مشتریان مشهدیبه گزارش خبرداغ به نقل از  سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا با حضور در هفدمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد، تسهیلات، تخفیفات و شرایط ویژه تحویل خودرو را برای مشتریان مشهد و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تدارک دیده است.

بر این اساس سایپا، فروش فوری اعتباری خودروهای سراتو آپشنال بدون سود و با بازپرداخت 15 ماهه و انواع نیسان تک سوز و دوگانه سوز خود را بصورت تحویل فوری و با شرایط ویژه و بازپرداخت 12 تا 36 ماهه در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

همچنین طرح فروش فوری خودورهای سایپا131 و 132، ساینا، خانواده تیبا، سراتو آپشنال، برلیانس H230 و H220 و پادرا، با تخفیف 4 تا 30 میلیون ریال در اختیار مشتریان و متقاضیان خرید محصولات سایپا در مشهد مقدس قرار خواهد گرفت.

مشتریان و متقاضیان مشهدی محصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد و یا با مراجعه به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در مشهد از جزئیات طرح ویژه نمایشگاهی سایپا اطلاع حاصل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: