کد خبر: ۷۲۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۵
رنو اسکالا در سه مدل E2 2000، E4 1600 و E4 2000 در بازار ایران موجود است. این خودرو را به نحوی می‌توان مدل هاچبک مگان، دیگر خودرو شرکت رنو دانست.
اسکالا یکی از محصولات تقریباً جدید رنو است که با داشتن ظاهری زیبا و اسپرت توجه بسیاری را معطوف خود نموده است. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، این خودرو با ویژگی‌های بارز خود با محصولاتی چون مزدا3 هاچبک و هیوندای i30 در بازار خرید و فروش خودرو ایران رقابت می‌کند. 

رنو اسکالا در سه مدل E2 2000، E4 1600 و E4 2000 در بازار ایران موجود است. این خودرو را به نحوی می‌توان مدل هاچبک مگان، دیگر خودرو شرکت رنو دانست.

 آنچه در ظاهر رنو اسکالا، بیش از همه به چشم می‌آید طراحی گلگیرهاست که با دادن اندکی شکم به گلگیرها، ظاهر جذابی برای اسکالا به همراه داشته و همین امر آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده است. 

قیمت مدل E2 این خودرو در بازار داخلی به‌صورت جدول ذیل است. 

سال

2016

2015

2014

2013

قیمت تقریبی (میلیون)

111

98

92.5

85.5


طراحی داخلی این خودرو بیشتر شبیه رنو فلوئنس است. رنو طی سالیان گذشته، سبک خاصی از طراحی داخلی را در پیش‌گرفته است و در اسکالا نیز بدان متعهد بوده و همین سبک را ادامه داده است که قابل‌تحسین و موفقیت‌آمیز است. البته این طراحی در خودروهای جدید این کارخانه، شکل و ظاهر دیگری گرفته که می‌توانید نمونه آن را در رنو تلیسمان، رنو داستر جدید، رنو مگان جدید و بسیاری دیگر مشاهده کنید. ظاهر امر این است که رنو نیز مانند کیا، بی ام دبلیو و بسیاری دیگر از خودروسازها، می‌خواهد جلوپنجره ثابت را در دستور کار خود قرار دهد.

رانندگی با اسکالا بسیار دل‌چسب بوده و فرمان‌پذیری عالی نکته‌ای است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت ولیکن نفوذ سروصدا و نویز بیرونی به داخل اتاقک هنگام رانندگی آزاردهنده است. این صدای ورودی به داخل اتاقک در خودروهایی نظیر تندر90 اتوماتیک که 4 دنده است، در جاده‌ها احساس می‌شود. البته این درد مشترک بین تمام خودروهای اتوماتیک 4 دنده است. زیرا به دلیل ضریب تبدیل پر محدودیت چرخ‌دنده‌ها، در سرعت‌های بالا، دور موتور زیاد می‌شود و صدای طولانی‌مدت موتور آرامش راننده را تا حدی بر هم میزند.

شتاب صفر تا 100 این خودرو 10.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو نیز در حالت ترکیبی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: