کد خبر: ۷۲۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ‌خودرو گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند در آغاز تحویل، پژو ۲۰۰۸ با ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.
آغاز تحویل پژو ۲۰۰۸/ قیمت رسما اعلام شدبه گزارش خبرداغ،هاشم یکه‌زارع در خصوص اعلام قیمت و شرایط پیش فروش پژو ۲۰۰۸ محصول جدید شرکت ایران خودرو، اظهار کرد: بعد از انعقاد قرارداد با پژو، نخستین محصول مشترک شرکت ایکاپ در فاصله‌ای کم به مرحله تولید رسید و پیش فروش آن نیز انجام شد.

طبق اعلام ایران خودرو وی با اشاره به حجم بالای درخواست برای ثبت‌نام در طرح پیش فروش این محصول اضافه کرد: بروز برخی مشکلات در زمان ثبت‌نام، به دلیل حجم بالای تقاضا و ترافیک در اینترنت و درگاه بانکها در زمان ثبت نام بر می‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به رقبای این محصول در بازار ایران بیان کرد: محصولات مشابه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف‌تر با قیمت بالای ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: