کد خبر: ۷۲۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
خاطره‌ای برگرفته از کتاب امام خمینی (س) به روایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده است که مربوط به روز دوازدهم خرداد ماه ۶۸ یعنی دو روز پیش از رحلت امام است.
علت افسردگی و اضطراب آیت‌الله هاشمی دو روز پیش از رحلت امام (ره)به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،در روزشمار خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دوران بیماری امام خمینی(س) و علت افسردگی آن روزهای آیت‌الله هاشمی در آن روزها به قلم خود او چنین آمده است...
 
به بیت امام رفتم، احمد آقا اظهار نگرانی داشت، با دکترها صحبت کردم، معالجه شیمی درمانی را شروع کرده بودند. قرار شد اطلاعیه‌های پزشکی به گونه‌ای داده شود که کمی نگرانی در آن دیده شود. امام را زیارت کردم، خیلی ضعیف شده‌اند. گفتند درد دارم و اشتها ندارم. ناراحتند و صدایشان خیلی ضعیف است. قرار شد در انجام کار بازنگری قانون اساسی تسریع شود. به سختی افسرده‌ام و اضطرابم را مخفی می‌کنم. می‌سوزم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: