کد خبر: ۷۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۱۸۰
ذوالفقارنسب؛
یک کارشناس فوتبال گفت: «پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی بسیار هدفمند و با برنامه به پیروزی رسید.»
پرسپولیسی ها می دانند که باید برد تراکتور را نادیده بگیرندبه گزارش خبرداغ،بیژن ذوالفقارنسب در مورد پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. پرسپولیس بسیار با برنامه و هدفمند بازی کرد و به پیروزی رسید. تراکتورسازی هم به خاطر یکسری مسائل از نظر اعتماد به نفس و روحی و روانی شرایط همیشگی را نداشت و گل زودهنگامی که دریافت کرد وضعیت را برای این تیم بدتر کرد.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس بسیار باانگیزه و اعتماد به نفس بازی کرد و خیلی کم‌اشتباه بود و توانست به یک پیروزی باارزش و منطقی دست یابد.»

 

مربی اسبق تیم‌ملی در مورد اینکه می‌توان هم‌اکنون پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست، گفت: «این صحبت غیرتخصصی و احساسی است. پرسپولیس باید در بازی‌های آینده‌اش هم با همین اقتدار به میدان برود زیرا سایر تیم‌ها هم مدعی قهرمانی هستند؛ تراکتورسازی، استقلال و ذوب‌آهن همچنان می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. 10 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و 30 امتیاز دست‌نخورده وجود دارد.»

 

ذوالفقارنسب در مورد اینکه پرسپولیس با توجه به شرایط مناسب تیمی‌اش می‌تواند خودش را برنده دربی پایتخت در هفته آینده بداند، گفت: «اگر بازیکنان و مربیان پرسپولیس حرفه‌ای نباشند در باد غرور این برد مقابل تراکتورسازی می‌خوابند اما آنها باتجربه هستند و می‌دانند که باید پیروزی مقابل تراکتورسازی را نادیده بگیرند تا در دربی هم به پیروزی برسند.»

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: