کد خبر: ۷۰۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که تا صبح امروز و همزمان با بسته شدن جاده کرج - چالوس ، بیش از 70 سانتی متر در مناطق بالادست این جاده برف بر زمین نشسته است .
مهدی صفایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : گروههای راهداری از شب گذشته همزمان با ریزش برف تاکنون دراین جاده کوهستانی و حادثه خیز مشغول عملیات نمک پاشی و برف روبی هستند .
وی با ظهار این که جاده چالوس - کرج به علت ریزش برف سنگین و احتمال وقوع بهمن از ساعت 8 صبح امروز بسته شد ، گفت : ریزش برف در این منطقه همچنان ادامه دارد .
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : اگرچه سطح جاده چالوس - کرج انجام بموقع عملیات برف روبی و نمک پاشی رانندگان برای تردد در این جاده حوزه مازندران مشکل ندارند ولی بیشترین مشکل تردد در این مسیرارتباطی مربوط به استان البرز است که حجم زیاد برف سطح جاده را پوشانده است.
از طول مسیر حدود 180 کیلومتری جاده کرج - چالوس حدود نیمی از آن مربوط به حوزه استان مازندران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: