کد خبر: ۷۰۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۴
کمالوند؛
سرمربی گسترش‌فولاد گفت: «به دنبال این هستیم که جزو ٦ تیم بالای جدول باشیم البته با توجه به نزدیکی تیم‌ها به هم شاید بتوانیم سهمیه کسب کنیم.»
نام پرسپولیس برای ما ترسناک نیست / به خاطر قهرمانی تراکتور آنها را می بریمبه گزارش خبرداغ،فراز کمالوند در ابتدای لیگ شرایط خوبی با تیم گسترش فولاد نداشت. این مربی توانست تیمش را از انتهای جدول نجات دهد و به تدریج به بالای جدول برسد. شاگردان کمالوند امروز میهمان پرسپولیس هستند و می‌توانند نقشی تأثیرگذار در تعیین قهرمان داشته‌باشند.

 

در ادامه صحبت‌های کمالوند را می‌خوانید:

 

 

* رکوردمان را ادامه می‌دهیم

کمالوند درباره شروع بد در لیگ اظهار داشت: «قبول دارم که شروع بدی در ابتدای لیگ داشتیم. این موضوع برای خودم هم تعجب‌برانگیز بود اما خوشبختانه مشکلات برطرف شد. ممکن است شروع بد برای هر تیمی دردسر شود و آن تیم دیگر نتواند خودش را جمع و جور کند اما ما توانستیم خودمان را اثبات کنیم.»

 

وی افزود: «رفتار باشگاه هم در خارج شدن ما از شرایط بحرانی تأثیرگذار بود و از مدیرعامل گسترش ممنونم که در روزهای سخت از من حمایت کرد. این اتفاق کمتر در فوتبال ایران رخ می‌دهد. ما به خوبی جواب اعتماد مسئولان تیم را دادیم و به جایی رسیدیم که در ٧ دیدار اخیر شکست نخورده‌ایم. هدفمان این است که رکورد شکست ناپذیری را حفظ کنیم و نتایج خوبی بگیریم.»

 

 

* از نام پرسپولیس هراسی نداریم

سرمربی گسترش درباره بازی با پرسپولیس نظرات جالبی دارد: «وقتی به نتایج این تیم و روند شکست‌ناپذیری‌اش نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که پرسپولیس چرا مدعی اصلی قهرمانی است. با این وجود نام پرسپولیس برای ما ترسناک نیست و هراسی از این تیم نداریم. هدف ما این است که پرسپولیس را در آزادی متوقف کنیم و با امتیاز به تبریز برگردیم.»

 

کمالوند تاکید کرد: «امتیاز گرفتن از پرسپولیس از دو نظر برای ما اهمیت دارد. اول از این‌که به خاطر جایگاه خودمان و حفظ روند شکست‌ناپذیری باید این تیم را متوقف کنیم و دوم این‌که به خاطر تراکتور به‌عنوان رقیب اصلی پرسپولیس نمی‌گذاریم این تیم به برد برسد. بالاخره تراکتور همشهری ما است و دوست داریم قهرمانی این تیم را ببینیم.»

 

 

* بازی تماشاگر پسند می‌شود

کمالوند از تیمش هم کلی تعریف می‌کند: «سابقه گسترش نشان می‌دهد این تیم همیشه مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و ترسی از نام سرخابی‌ها ندارد. در این بازی هم به دنبال ارایه فوتبال زیبا هستیم تا نشان دهیم توانایی‌های زیادی داریم. اطمینان دارم این بازی تماشاگرپسند و زیبا می‌شود و آنهایی که به استادیوم بیایند از تماشای آن لذت می‌برند.»

 

 

* به دنبال سهمیه نیستیم

او تأکید می‌کند تیمش به دنبال سهمیه آسیایی نیست: «امسال سهمیه آسیایی نمی‌خواهیم. به دنبال این هستیم که جزو ٦ تیم بالای جدول باشیم البته با توجه به نزدیکی تیم‌ها به هم شاید بتوانیم سهمیه کسب کنیم.»

شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: