کد خبر: ۶۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۳۶۱
عضو جبهه پایداری و منتقد برجام در تذکر شفاهیش، در یک اشتباه کلامی وقتی خواست از نچرخیدن چرخ‌های سانتریفیوژ انتقاد کند، در تلفظ این واژه به مشکل برخورد و پس از تلاش گفت: چرخ سانترفروج‌ها نمی‌چرخد.
نصرالله پژمانفر نماينده مردم مشهد در تذكر شفاهي خود كه در جلسه علني چهارشنبه-17 آذر- به موضوع برجام و فعاليت‌هاي هسته اي پرداخت.

به گزارش خبرداغ   به نقل از آفتاب نیوز ، خبرداغ ، زماني كه اظهارات اين عضو جبهه پايداري به موضوع سانتريفيوژها رسيد، صحبت هاي پژمانفر با يك اشتباه كلامي همراه شد.

 اين منتقد مذاكرات هسته اي و برجام هر چه تلاش كرد نتوانست چرخ سانتريفيوژها را درست تلفظ كند و به گفتن« چرخ سانترفروج‌ها نمي‌چرخد. » اكتفا كرد و اظهاراتش را ادامه داد.
پیش از این نیز، جواد کریمی‌قدوسی از اعضای جبهه پایداری و نماینده مشهد در مجلس که از حامیان احمدی‌نژاد و مخالفان سرسخت دولت یازدهم است، در یکی از طرح‌هایی که با دیگر نمایندگان همسو، علیه مذاکرات هسته‌ای در مجلس ارائه کرده بودند، معاهده ان. پی. تی(N.P.T)  را ‌ام. پی. تی(M.P.T) نوشته بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

اشتباه عجیب یک نماینده دلواپس هنگام نطق علیه برجام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: