کد خبر: ۶۹۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۵
در اجرای سیاست های نوین بانک کشاورزی در بخش سرمایه انسانی و به منظور ارج گذاری به کارکنان بخش خصوصی، در حوزه بهداشت و سلامت کارکنان در اقدامی متفاوت با سال های گذشته ، نسبت به بررسی های دوره ای کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و بخش خصوصی اقدام شد.
اقدام بانک کشاورزی در حوزه سلامت کارکنانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مرحله اول چکاپ تندرستی کارکنان این بانک روز شنبه 13 آذر آغاز شد و تمام کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و بخش خصوصی تحت پوشش این اقدام قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، اجرای دیدگاه های دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش مدیریت منابع انسانی و سیاست های نوین حوزه سرمایه انسانی به تحولاتی در این حوزه منجر شده است که توجه یکسان به تندرستی و سلامت کارکنان بانک از جمله این اقدامات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: