کد خبر: ۹۷۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۸۶
بررسی‌های اولیه نشان ‌داد که مقتول در جریان درگیری با دو نفر در یکی از خیابان‌های محله تهرانسر به شدت مجروح شده و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

قتل درپی اعتراض به توقف ناگهانی در خیابانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس پلیس آگاهی از دستگیری فردی که مردی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ دوازدهم بهمن‌ ماه سال ۱۴۰۲، کارکنان انتظامات بیمارستان فیاض‌بخش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از مرگ مشکوک مرد جوانی روی تحت بخش اورژانس خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۴۴ساله را مشاهده کردند که براثر جسم نوک‌تیز به قتل رسیده بود.

وی ادامه داد:‌ بررسی‌های اولیه نشان ‌داد که مقتول در جریان درگیری با دو نفر در یکی از خیابان‌های محله تهرانسر به شدت مجروح شده و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام تحقیقات از سوی ماموران گفت:‌همسر سابق مقتول که شاهد جنایت بود در جریان تحقیقات گفت، با مقتول و دختر ۱۴ساله‌مان داخل خودروی پژو۲۰۶ در خیابان تهرانسر بودیم که ناگهان همسر سابقم با دو نفر از سرنشینان یک ماشین پژوپارس به‌خاطر توقف نامتعارف درگیر شد و در جریان این نزاع به قتل رسید. دو مرد جوان پس از ارتکاب جنایت، سریعاً متواری شدند.

وی ادامه داد: طولی نکشید که کارآگاهان پای در خیابان موردنظر گذاشتند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت صاحب پلاک خودروی پژوپارس را شناسایی کردند. او در جریان تحقیقات مدعی شد که زمان حادثه خودروی موردنظر دست پسرش بوده است و از وقوع قتل بی‌خبر است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: بدین ترتیب پسر جوان نیز هدف بازجویی‌ قرار گرفت و ضمن اعتراف به شرکت در درگیری مرگبار گفت که در روز حادثه با یکی از دوستانش به‌ هویت معلوم با ماشین پژوپارس پدرش در محله تهرانسر می‌گشت اما ناگهان وسط خیابان توقف کردند. در این حین مقتول به‌همراه خانواده خود که سوار بر خودروی پژو۲۰۶ بود به‌قصد اعتراض، فحاشی کرد و مشاجره‌ای بین آنان شکل گرفت. در این میان دوست این فرد از ماشین پیاده و با مرد جوان در خیابان درگیر شد و او را به قتل رساند. پس از ارتکاب جنایت قبل از اینکه پلیس از راه برسد، این افراد فرار کردند و از آن به بعد دیگر خبری از دوستش ندارد.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اظهارات مهم، اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی را کلید زدند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد مرد جنایتکار پس از ارتکاب جرم به یکی از روستاهای اسفراین واقع در استان خراسان شمالی رفته است و قصد دارد به‌صورت قاچاق، کشور را برای همیشه ترک کند. اقدامات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش کارآگاهان جنایی راهی اسفراین شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایت در محله تهرانسر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: