کد خبر: ۹۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۹۱
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از فروش آنلاین گوشت قرمز در میادین تره بار تهران خبر داد.

شیوه جدید عرضه گوشت در میادین میوه و تره‌باربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ توزیع میوه و مواد پروتئینی با کیفیت و با قیمت مناسب در راستای کمک به سبد خانوارها در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می شود.

همشهری در خبری نوشت:به گفته مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با توجه به تقاضای خرید گوشت قرمز در میادین تره بار، طرح فروش آنلاین به صورت پایلوت آغاز شده است.

خدمات ویژه سامانه شهرزاد

همچنین در کالاهای یارانه‌ای (ارز ترجیحی) سرپرست خانوارها می‌توانند وارد سامانه شهرزاد شوند و با زدن کد ملی از این خدمات به صورت آنلاین استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه توسعه خدمات در سامانه فروش آنلاین ادامه دارد. وی گفت: علاوه بر میوه و تربار محصولات آبزی و تخم مرغ هم اضافه شد. فروش آنلاین گوشت قرمز هم به صورت پایلوت آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: