کد خبر: ۶۹۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۶
تفاهم نامه همکاری میان بانک گردشگری و انجمن دندانپزشکی ایران، به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری بانک گردشگری و انجمن دندانپزشکی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  اخبار بانک، تفاهم نامه همکاری میان بانک گردشگری و انجمن دندانپزشکی ایران، به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در جلسه ای که در ۲۳ آبان ماه در محل ستاد مرکزی بانک برگزار شد، «خسرو خواجه حسنی» مدیرعامل بانک گردشگری و «علی تاجرنیا» رئیس هیئت مدیره انجمن دندان پزشکی ایران متن تفاهم نامه ای را امضا کردند که بر اساس آن، ارائه خدمات متنوع بانکی به جامعه دندانپزشکان، همکاری در حوزه خدمات گردشگری ، همکاری در حوزه برگزاری کنگره های تخصصی و استفاده مشترک از ظرفیت های گردشگری سلامت در کشور در دستور کار قرار می گیرد.

بر این اساس همچنین استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی و اسپانسرگری و امکان استفاده اعضای انجمن دندانپزشکان از خدمات مشتریان خاص بانک مورد توجه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: