کد خبر: ۶۹۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
زهیوی، پورقاز و رفیعی مدنظر برانکو؛
تاکنون مشخص شده که پرسپولیس دو بازیکن استقلال خوزستان و یک بازیکن تراکتورسازی را برای نیم فصل می‌خواهد!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با وجود فاصله نسبتا زیادی که تا نیم فصل داریم، لیست نقل و انتقالاتی برانکو ایوانکوویچ در اختیار هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

 

تاکنون حضور 3 بازیکن در لیست پرسپولیس قطعی شده است؛ رحیم زهیوی و عزت الله پورقاز از استقلال خوزستان و سروش رفیعی از تراکتورسازی.

 

تکلیف پورقاز و رفیعی که مشخص است. پرسپولیس هم نیاز به دفاع وسط مطمئن دارد تا محمد انصاری به جای خودش برگردد و هم به یک بازیساز تمام عیار تا در لیگ قهرمانان آسیا درمانده نباشد.

 

اما سوال این‌جاست که با وجود ترافیک خط حمله سرخپوشان با حضور مهدی طارمی، وحید امیری و علی علیپور، برانکو زهیوی را برای کجا می‌خواهد و این مهاجم که البته در اهواز خوب کار کرده، قرار است جای چه کسی بازی کند؟! آیا برانکو طارمی را نیمکت‌نشین می‌کند تا زهیوی بازی کند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: