کد خبر: ۶۹۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۴
فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن یک نفر در یک درگیری مسلحانه طایفه‌ای در حاشیه شهر دزفول خبر داد.
سرهنگ علی الهامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در یک درگیری مسلحانه طایفه‌ای که امشب سه‌شنبه (11 آبان) در شهرک پیام نور دزفول رخ داد، یک نفر در اثر تیراندازی جان باخت.

وی افزود: فرد کشته شده از طایفه ماهرویی بود که قصد میانجی‌گری و جلوگیری از درگیری میان دو طرف را داشت، ولی در اثر تیراندازی کشته شد.

الهامی ادامه داد: سابقه این درگیری مربوط به اختلافات و درگیری قبلی دو طرف در شهرستان الیگودرز بوده است که تبعات آن امشب در جریان یک مراسم دید و بازدید دوباره موجب جر و بحث و در نهایت درگیری مسلحانه بین دو طرف شد.

وی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی دزفول در شهرک پیام نور در حاشیه شهر دزفول حضور دارد و امنیت در محل حادثه برقرار شده است. این درگیری گسترده نبود و عوامل اصلی آن دو نفر هستند که توسط پلیس شناسایی شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: