کد خبر: ۶۸۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۱
مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت از افتتاح 4 واحد صنعتی و تولیدی در استان اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.
بهره برداری از 4 طرح صنعتی به زودی در استان اصفهانبه گزارش خبرداغ به نقل از شاتا، منوچهر طاهایی افزود: از این چهار طرح که در شهرستان های آران و بیدگل ، لنجان ، مبارکه و شهرک صنعتی سه راهی مبارکه قرار دارد 2 طرح بهره  برداری و دو طرح توسعه ای است.

وی با بیان اینکه طرح سپهر پلیمر سپاهان تولید کننده فیلم پلی استر و فیلم cpp  با ظرفیت 32 هزار تا 62 هزار تن در سال در صنایع بسته بندی مواد غذایی حساس فعالیت دارد افزود: برای ساخت و راه اندازی این طرح یک هزار و 100 میلیارد ریاا ل اعتبار ریالی و  770 هزار یورو اعتبار ارزی هزینه شد و با بهره برداری از آن برای  405 نفر شغل ایجاد می شود.

طاهایی  به افتتاح  شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر تولید کننده 550 هزار تن میلگرد فولادی در سال اشاره و تصریح کرد: با راه ا ندازی این واحد نیز برای  396 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی از افتتاح طرح توسعه ای ذوب آهن اصفهان با تولید سالانه 400 هزار تن ریل u33  و  uic60  و uic85  و نیز انواع تیر آهن سنگین که برای 161 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است خبر داد و گفت: میزان سرمایه گذاری ریالی این واحد  556 میلیارد ریال و ارزی 26 میلیون یورو است و یک شرکت آلمانی در این طرح مشارکت دارد.

سخنگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به طرح توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای تولید یک میلیون و 800 هزار تن تختال با ضخامت 200 تا 250 میلیمتر و عرض تا 2 متر نیز اشاره کرد و افزود: برای این طرح 5 هزار و 205 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: