کد خبر: ۶۸۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۶۵
در گفت‌وگوهایی جداگانه؛
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه روسیه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی درباره آخرین تحولات سوریه رایزنی کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در ادامه تماس‌ها و رایزنی‌ها در خصوص تحولات سوریه، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه طی دومین تماس تلفنی خود ظرف ۴۸ ساعت گذشته با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون آخرین تحولات سوریه به رایزنی و تبادل‌نظر پرداخت.

همچنین فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در تماسی تلفنی دیگری با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه سوریه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوها، ضمن بیان مواضع اصولی کشورمان در مقابله همه جانبه با تروریسم و گروه‌های تروریستی، بر تحقق آتش‌بس انسانی فوری و پایدار و یافتن یک راه حل سیاسی فراگیر برای حل بحران سوریه تاکید کرد.‌
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: