کد خبر: ۶۸۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۵۱۰
مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، با حضور اقشار مختلف شیعیان مقیم هلند در شهر لاهه برگزار شد.
مراسم عزاداری عاشورا در هلند برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این مراسم پیروان و عاشقان امام حسین (ع) با ذکر مصائب وارد شده بر آن حضرت و اهل بیت و اصحاب با وفایشان، به سوگواری پرداختند. هموطنان به همراه شیعیان ارجمند عرب، افغان، ترک، پاکستانی و... از اقشار مختلف در این مراسم حضور یافتند.

علیرضا جهانگیری سفیر کشورمان در لاهه و سایر اعضای سفارت و نمایندگان نهادهای دولتی مقیم هلند هم در این مراسم شرکت کردند.

در جریان این مراسم سوگواری که با مدیریت مجمع جهانی اهل بیت- شاخه هلند و با مشارکت هیأت‌های محبان اهل بیت (ع) و عشاق الحسین (ع) برگزار شد، برنامه‌های متنوع معنوی بویژه نماز جماعت ظهر عاشورا، سخنرانی و مرثیه سرایی به اجرا درآمد.

این این مراسم با هماهنگی و مساعدت سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه از شب اول تا شب یازدهم محرم برگزار شد و مراسم مشابهی هم در سایر مراکز فرهنگی شیعیان در کشور هلند برگزار شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: