کد خبر: ۶۸۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۴۵۲
باگدانف در بیانیه ای اعلام کرد؛
نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه خواستار مشارکت ایران، عراق و مصر در گفت‌و‌گوهای سوریه در روز شنبه شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری پتراگف روسیه، میخاییل باگدانف معاون خاورمیانه وزیر خارجه روسیه در بیانیه‌ای روز شنبه اعلام کرد که روسیه خواهان حضور ایران و عراق و مصر در گفت‌و‌گو‌های این دوره لوزان است و کشورش در مورد این مساله با آمریکای‌ها بحث و گفت‌و‌گو کرده است. به علاوه اینکه کشورش معتقد است که فرایند حل و فصل باید با حضور کشورهایی که در طرفهای سوریه‌ای ذی نفوذ هستند شکل بگیرد.

او افزود: قرار است مذاکرات لوزان در مورد آغاز مجدد آتش بس جدید در سوریه باشد.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه سرگئی لاوورف وزیر امور خارجه روسیه، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، مولود چاووش اغلو وزیر امور خارجه ترکیه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، استفان دیمستورا نماینده ویژه سازمان ملل در مساله سوریه به همراه عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان و وزیر امور خارجه قطر در این نشست حاضر خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: