کد خبر: ۶۸۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۳
وزیر راه و شهرسازی از افزایش شمار پروازهای فرودگاه سنندج در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبر آخوندی از افتتاح راه آهن تهران-همدانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: عباس آخوندی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های راهسازی استان کردستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته شمار پروازهای فرودگاه سنندج افزایش می یابد.

وی ادامه داد: به دنبال پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان استان و همچنین موافقت های صورت گرفته، از اوایل آبان ماه دو پرواز جدید در فرودگاه سنندج دایر می شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت راه آهن تهران – سنندج نیز گفت: بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده قرار است که سال آینده خط راه اهن تهران – همدان افتتاح شود.

وی به وضعیت راه آهن همدان – سنندج اشاره کرد و گفت: بعد از افتتاح مسیر تهران – همدان، گام بعدی تکمیل و بهره برداری از خط راه آهن همدان – سنندج خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به استان کردستان صبح امروز وارد سنندج شد و سپس در مراسم افتتاح پروژه های راهسازی در مسیر سنندج – کامیاران حضور پیدا کرد.

آخوندی بعد از بازدید از مسیر سنندج – مریوان در جلسه شورای اداری استان کردستان نیز سخنرانی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: