کد خبر: ۶۸۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۱
نتیجه مساوی هم در خانه ازبکستان مناسب است؛
سرمربی تراکتورسازی گفت: «بازیکنی که دلش با تراکتورسازی نیست، بهتر است در این تیم نماند.»
به گزارش خبرداغ،امیر قلعه‌نویی درباره گلایه‌های خود از چمن ورزشگاه یادگار امام اظهار داشت: «ما هفته‌ها خارج از زمین یادگار امام بازی کردیم و انتظار داشتیم که مطابق وعده‌ای که داده بودند، چمن با کیفیتی در زمین نصب شود تا در بازی‌های خانگی بتوانیم آن بازی که مدنظرمان است را انجام دهیم. در هر صورت ما غیر از ورزشگاه آزادی، ورزشگاهی نداریم که بتوانیم روی زمین بازی همیشگی خود را انجام دهیم.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه چمن ورزشگاه زرد است هرچند کیفیت خوبی دارد ولی نمای خوبی برای تیم صدرنشین لیگ برتر ندارد. حالا قرار شده مسئولان باشگاه این مشکل را برطرف کنند تا ما بتوانیم با آسودگی خاطر به مصاف حریفان برویم. احتمالا تا روز اولین بازی چمن ورزشگاه 8 درصد بهتر از وضعیت فعلی خود می شود.»

 

سرمربی تراکتورسازی درخصوص جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی در نیم‌فصل عنوان کرد: «من زمانی که در استقلال هم بودم به راحتی با جدایی بازیکنانی که دلشان با تیم نبود، موافقت کردم. الان هم در تراکتورسازی همین برخورد را با کسانی که دلشان با تیم نیست، دارم. رفیعی اگر دلش با تیم است، در بین بازیکنان ما جا دارد و ما روی او حساب می‌کنیم اما اگر دوست دارد در جایی دیگر شانسش را امتحان کند، من مانع او نمی‌شوم. ما بازیکنی می‌خواهیم که در خدمت تیم باشد و در زمین برای موفقیت‌ خود و تیمش تلاش کند. اگر چنین تفکری در ذهن رفیعی نیست، مسلما ما نیازی به این بازیکن نداریم.»

 

قلعه‌نویی درباره دیدار تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان و اینکه تیم ملی می‌تواند از سد این تیم و کره‌جنوبی بگذرد یا نه،‌ عنوان کرد: «من امیدوارم که پیروزی دیگری برای تیم ملی رقم بخورد. ما توانایی کارهای بزرگ را داریم و 4 سال پیش هم موفق شدیم ازبکستان و کره را در خانه خود شکست دهیم. این بار باید بچه‌ها این باور را داشته باشند که می‌توانند از ازبکستان 3 امتیاز بگیرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد هرچند مساوی در خانه ازبکستان هم برای ما نتیجه مناسبی است.»

 

او درباره پیروزی تیمش در جام حذفی و دیدار با سایپا در لیگ برتر بیان داشت: «جام حذفی جدال با تیم‌های کم نام و نشان است و اصولا چون فیلمی از حریف نیست، نمی‌توان با استراتژی مشخصی بازی را شروع کرد. ما روز سختی را برابر فولاد یاسوج نداشتیم اما حریف با غیرت بازی کرد و تلاش داشت تا برابر ما نتیجه بگیرد.»

 

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «قطعا بازی با سایپا که مربی خوشفکری چون حسین فرکی را روی نیمکت دارد، دشوار است. البته هنوز زود است که بخواهیم در مورد این بازی حرف بزنیم. باید ببینیم تا روز بازی وضعیت تیم چگونه پیش می‌رود و چگونه می‌توانیم در خانه سایپا بازی کنیم.»

 

قلعه‌نویی درباره اینکه کدام تیم را جدی‌ترین رقیب تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر می‌داند، بیان داشت: «همه تیم‌ها رقیب ما برای قهرمانی در لیگ هستند. در پایان هفته هفتم فاصله تیم‌ها با هم خیلی کم است و این موضوع فاصله کم تیم‌ها با همدیگر را نشان می‌دهد. پس ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و به نظر ما تمامی تیم‌های لیگ برتر رقیب ما برای قهرمانی در لیگ هستند.»

آنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: