کد خبر: ۶۸۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۵۴۴
ماریچ با دیناموبخارست قرارداد دارد؛
پرسپولیس در نبود مدافعان ملی پوش و اصلی خود در خط دفاعی مشکل دارد و به دنبال خرید بازیکن جدید است.
به گزارش خبرداغ،پرسپولیس در لیگ شانزدهم با جذب سیدجلال حسینی و انتقال محمد انصاری از دفاع چپ به قلب خط دفاعی یکی از بهترین خط های دفاعی لیگ برتر را از آن خود کرد و در هفت بازی تنها دو گل دریافت کرده است.

 

اما حضور سیدجلال در تیم ملی و شرکت کردن پرسپولیس در جام حذفی بدون ملی پوشان نشان داد این تیم در نبود مدافع مستحکم تیم ملی با مشکلی اساسی روبرو است.

 

پس از آنکه آنتونی گولچ به پرسپولیس بازنگشت، شایعاتی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ به دنبال بازگرداندن لوکا مارچ است شنیده شد اما این شایعه از پایه بی اساس است.

 

پروفسور خیلی تلاش کرد ماریچ را برای لیگ شانزدهم نگه دارد و حتی در لیگ پانزدهم او را به سیدجلال ترجیح داد اما باشگاه پرسپولیس خواستار جذب سید جلال بود و با ماریچ به توافق نرسید.

 

مدافع کروات پرسپولیس پس از جدا شدن از این تیم به دیناموبخارست پیوست و نمی تواند به پرسپولیس بازگردد.

 

همچنین با حضور پولیانسکی، پریموف و راشودویچ سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس پر شده و اگر هم قرارداد گولچ فسخ شود، سرخپوشان باید بازیکن آسیایی جذب کنند و عملا بازگشت ماریچ غیر ممکن است.

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: