کد خبر: ۶۸۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۴۵۹
گزارش تمرین تیم ملی؛
تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی از ساعت 10:15 با حضور 18 بازیکن و با صحبت‌های اولیه کارلوس کی‌روش در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت بسیار با نشاط برگزار شد.
به گزارش خبرداغ ،جدیت زیادی نزد کارلوس کی‌روش بود و سر کوچک‌ترین مسئله تمرین را قطع کرده و به بازیکنان تذکر می‌داد. کی‌روش حتی به نوع چیدمان موانع توسط گاسپار ایراد گرفت و نکاتی را به او گوشزد کرد.

 

 بخشی از تمرین عبور از یار روبه‌رو و شوت به سمت دروازه‌ بود که در این بخش کری زیادی بین بازیکنان و همچنین دروازه‌بان‌ها وجود داشت. در این بخش سعید آقایی ضربه بسیار بدی را به سمت دروازه زد که کی‌روش به او تذکر داد.

 

اشکان دژاگه قبل از شروع تمرینات کار با توپ ملی‌پوشان از جمع آنها جدا شد و به طور اختصاصی به تمرین پرداخت. او در تمریناتش هم کار بدنی داشت و هم اینکه دقایقی پا به توپ شد.

 

 در ادامه تمرینات تاکتیکی ملی‌پوشان کمی پیچیده شد و تعدادی از بازیکنان دچار سردرگمی شدند که کی‌روش از این مسئله ناراحت و مجبور شد مجدداً نوع تمرین تیمش را شرح دهد.

 

 در جریان تمرینات تاکتیکی که بازیکنان پس از پاس به جناحین و ارسال از کناره‌ها ضربات سر می‌زدند که اکثر ضربات سر راهی اوت می‌شد، اما در یک صحنه سیدجلال با یک ضربه سر بسیار زیبا دروازه بیرانوند را باز کرد و ملی‌پوشان به تشویق او پرداختند.

 

 مرحله بعدی تمرین فوتبال در یک نیمه زمین بود که با جدیت از سوی بازیکنان انجام شد.

 

 به خواسته کی‌روش اشکان دژاگه در بازی درون تیمی ملی‌پوشان شرکت کرد، اما فقط در یک محدوده خاصی حرکت کرده و تنها اجازه داشت پاس دهد تا مصدومیتش در صورت فشار تشدید نشود.

 

 در بازی درون تیمی علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی درون دروازه‌ها قرار گرفتند و محمدرضا اخباری از بیرون نظاره‌گر بازی بود.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: