کد خبر: ۶۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۶۲۰
پرسپولیسی ها از حالا برای پر کردن جای خالی گولچ برنامه دارند و مذاکره کرده اند.
شمارش معکوس برای ترکیدن بمب سرخ نقل‌و انتقالات؛ توافق اولیه پرسپولیس با جانشین گولچبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،پرسپولیس علاقه ای به ادامه همکای با گولچ نداشت و قصد داشت این بازیکن را از لیست خارج کند و رامین رضاییان را بازگرداند که این بازیکن زیر بار نرفت.

 

در نهایت با خروج نام ساسان انصاری، رضاییان برگشت اما حالا جای خالی انصاری حس می شود و پرسپولیس به یک بازیکن در فاز تهاجمی نیاز دارد.

 

حالا گولچ خودش تیم را ترک کرده و قصد بازگشت هم ندارد و احتمالا به زودی قراردادش فسخ می شود تا پرسپولیس بتواند یک بازیکن دیگر بگیرد.

 

مدافع دورگه هرگز جزو بازیکنان اصلی قرار نداشت و نبود او خللی در برنامه های برانکو ایجاد نخواهد کرد و به همین دلیل وی خواستار جذب یک بازیکن تهاجمی به جای او شده است.

 

گزینه اصلی نیز سروش رفیعی است که نیم فصل سربازی اش به اتمام می رسد و می تواند تراکتورسازی را ترک کند. وی که ابتدای فصل هم گزینه قرمزها بود مذاکراتی مثبت با مدیران پرسپولیس انجام داده و برانکو نیز نظر مساعدی روی او دارد و احتمالا نیم فصل به طور رسمی قرمزپوش خواهد شد.

 

پرسپولیسی ها البته به مدافع میانی نیز همچنان نیاز دارند و بعید نیست که در نقل و انتقالات نیم فصل با انجام جابجایی هایی یک مدافع میانی جدید هم جذب کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: