کد خبر: ۶۸۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۴۸۷
پیوس؛
آقای گل سابق فوتبال ایران هم از تعطیلات طولانی مدت لیگ گله می کند و این شرایط را به ضرر تیم ها می داند.
به گزارش خبرداغ،فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی اظهار داشت: «مهمترین موضوعی که باعث شد پرسپولیس در این دیدار با شکست زمین را ترک کند این بود که حریف را جدی نگرفت و از طرفی ملی پوشان هم در این دیدار برای پرسپولیس بازی نکردند. همین امر باعث شده بود این ذهنیت در بازیکنان ایجاد شود که حریف تیمی ضعیف است و آن‌ها این بازی را به طور حتم برنده خواهند شد.»

 

وی ادامه داد: «وقتی مسئولان تیم را بدون ملی پوشان به زمین می‌فرستند به این معنی است که تیم حریف را جدی نگرفتند و این موضوع در بین بازیکنان جا می‌افتد و آن‌ها هم به خیال اینکه حریف تیمی ضعیف است بازی را واگذار می کنند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه با این شرایط باید بگوییم تیم های لیگ برتر و دسته دومی از نظر فنی هم‌سطح هم هستند، عنوان کرد: «نه چنین چیزی وجود ندارد. به هر حال تیم های دسته دومی هر چند سال یک بار در این میدان ها حضور دارند بنابراین همه توانشان را به کار می‌گیرند که فوتبال خوبی از خود نشان دهند، از طرفی تیمی همچون پرسپولیس ملی پوشان خود را نداشت وگرنه شرایط فرق می‌کرد.»

 

پیوس با بیان اینکه انگیزه بین بازیکنان در زمین بازی حرف اول را می زد، تصریح کرد: «تیم های چون قشقایی که فرصت نشان داد خودشان را ندارند در این رقابت‌ها با انگیزه بسیار بالایی کار می‌کنند به همین دلیل اینگونه بازی می‌کنند، اگر تیم قشقایی بتواند در بازی‌های دیگر این‌گونه به میدان برود زودتر از حد تصور به لیگ برتر صعود خواهد کرد. از طرفی پرسپولیس یک گل زودهنگام خورد و تمرکزش از دست رفت. متاسفانه این گل کاملا بر روی ضعف دفاع میانی رقم خورد. تیم در نبود سیدجلال و انصاری شکننده می شود و باید برای نیم فصل یک مدافع مطمئن وسط جذب شود.»

 

پیشکسوت فوتبال در پایان به تعطیلات اشاره کرد و گفت: «به هر حال این تعطیلات به تیم ها ضربه می زنند چرا که بازیکنان مدتی در شرایط تیمی هستند اما بعد از آن به مدت 20 روز تعطیل می شوند. در این موقعیت نگه داشتن انگیزه بازیکنان و همچنین وضعیت جسمانی شان کار سختی است. در حال حاضر ۷ هفته از لیگ گذشته اما آنقدر وقفه های طولانی به خاطر اردوهای تیم های ملی برای لیگ شانزدهم به وجود آمده که به طور کل لیگ به فراموشی سپرده شده و هیچ وقت نمی توان در خصوص عملکرد تیم ها در لیگ شانزدهم صحبت کرد. البته تراکتور و پرسپولیس نتایج خوبی کسب کردند و توانستند تیم های اول و دوم جدول باشند و مطمئنا به قهرمانی در لیگ فکر می کنند و من امیدوارم که تعطیلی های پی در پی لیگ باعث نشود که این دو تیم هم به درد دیگر تیم ها دچار شده و از آمادگی کامل دور نشوند.»

پانا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: