کد خبر: ۶۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۴۶۸
شیائومی یک رکورد جدید را ثبت کرد. این تولیدکننده موفق شد در کمتر از 24 ساعت، بیشتر از 3 میلیون درخواست برای خرید می‌5 اس را ثبت کند.
3 میلیون درخواست کمتر از 24 ساعت برای Mi 5sبه گزارش خبرداغ ،شیائومی Mi 5s نمونه کامل‏ شده از شیائومی Mi 5 است. در کنار می‌5 اس گوشی دیگری با نام می‌6 اس پلاس هم معرفی شده است که بزرگ‌تر و قوی‏تر از 5 اس است. هر دو این گوشی‏ها از پردازنده قدرتمند اسنپ‏دراگون 821 استفاده می‏کنند و هر دو هم حسگر اثر انگشت دارند. پیش‏بینی فروش بسیار خوب برای پرچمداران شیائومی کار مشکلی نبود. با توجه به قدرت دستگاه و قیمت بسیار مناسب آن می‏شد این استقبال را پیش‏بینی کرد.

 

شیائومی می‌5 اس با صفحه نمایش 15/ 5 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این موبایل با رم 3 یا 4 گیگابایتی به بازار عرضه می‏شود که بسته به آن قیمت دستگاه تغییر می‏کند. می‌5 اس با رم 3 گیگابایتی 300 دلار و با رم 4 گیگابایتی 345 دلار به فروش می‏رسد. پرچمدار دیگر شیائومی می‌5 اس پلاس است.

 

این گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی روانه بازار شده است. این دستگاه هم با دو مدل رم به بازار عرضه می‏شود. می‌5 اس پلاس با رم 4 گیگابایتی 345 دلار و با رم 6 گیگابایتی 390 دلار قیمت دارد. هر دو این موبایل‏ها با اندروید نسخه 6 وارد بازار می‏شوند. طبق روال همیشه هم رابط کاربری شیائومی یعنی MiUi روی سیستم‏عامل گوگلی این دستگاه می‏نشیند که در این گوشی‏ها نسخه جدید آن یعنی MiUi 8 نصب شده است.

دنیای اقتصاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: