کد خبر: ۶۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۲۷
زنگ مهر امروز در تمام مدارس استثنایی کشور نواخته شد و دانش آموزان با نیازهای ویژه، سال تحصیلی را آغاز کردند.
بازگشایی مدارس استثنایی شهر تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: مراسم بازگشایی مدارس استثنایی شهر تهران در فضایی معنوی و صمیمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زهرا فانی خواهر وزیر آموزش و پرورش، داود محمدی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران، محسن غفوریان معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پرویزی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، سراج رئیس بهزیستی شهر تهران، زارع مدیرعامل اتوبوسرانی سامانه جانبازان و معلولین، دباغ شهردار منطقه 3، ماجدی رئیس آموزش و پرورش منطقه 3، ابراهیمی معاون سازمان تاکسیرانی تهران و جمعی از مسئولین و دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد.

در این مراسم ، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی شهر تهران توسط حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نواخته شد.

پرویزی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکّر از حضور آنها در این مراسم ، گزارش مختصری از فعّالیت های انجام شده در آموزش و پرورش استثنایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه( فرشتگان زمینی) ارائه و خدمت به این دانش آموزان را افتخار خود و همکاران دانسته و خدای متعال را شاکر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نیز در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی، کار در مدارس استثنایی را عبادت شایسته دانسته و با بیان اینکه برترین اعمال، سخت ترین آنهاست، افزود: خدمت به والدین و دانش آموزانی که به نوعی با نارسایی های جسمی و ذهنی تحصیل می کنند، اوج جهاد و فداکاری است.

خواستار توجه ویژه مسئولین شد و گفت: با فعالیتهای فرهنگی از جمله ساخت فیلم و برنامه های تبلیغاتی باید مردم جامعه را با افراد با نیازهای ویژه و خانواده هایشان و رنجی که متحمل می شوند، آشنا کرد و از زحمات مسئولین و معلمین و اولیای این دانش آموزان قدردانی کرد.

غفوریان نیز ضمن تبریک سال تحصیلی از فعّالیت ها و اقدامات سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور جهت ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و توانبخشی بهتر به این دانش آموزان گزارشی ارائه کرد.

وی گفت: امسال 124 هزار دانش آموز با نیاز ویژه در 1500 مدرسه استثنایی سراسر کشور تحصیل خواهند کرد.

دانش آموزان این مدرسه نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به  فضای معنوی این مراسم افزودند و تحسین همگان را برانگیختند.

در پایان ضمن رونمایی از طرح سرویس ایاب و ذهاب رایگان مدارس استثنایی شهر تهران توسط مسئولان ، دانش آموزان با شور و نشاط و دریافت شاخه های گل و هدایا به همراه معلمان خود برای شروع سال تحصیلی جدید وارد کلاس درس شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: