کد خبر: ۶۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۲۹
معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش ، از تخصیص بودجه 140 میلیاردی برای تجهیز کارگاه و آزمایشگاه مدارس خبرداد.
تخصیص بودجه 140 میلیاردی برای تجهیز کارگاه مدارسزرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  با تاکید بر لزوم  ارتقای کیفیت مدارس با تامین تجهیزات کمک آموزشی  گفت: مجموع پولی که برای تجهیزات در ردیف های بودجه در دوره ابتدایی و متوسطه دیده شده است 140 میلیارد تومان است که بخشی از این مبلغ به استان ها تخصیص یافته و استان ها در حال خرید و تجهیز هستند. بنابراین بیش از  140 میلیارد تومان برای  تجهیز کارگاهی ، آزمایشگاهی  مدارس در نظر گرفته شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه کیفیت یادگیری به عنوان یکی ازسیاست های جدید دولت دنبال می شود و رویکردی که وزیر اموزش و پرورش هم به آن تاکید دارد، لازمه این ارتقای کیفیت ،وجود امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی است که در حال سرمایه گذاری در این امر هستیم. بنابراین امیدواریم با تخصیص مابقی بودجه در چند ماه آینده بتوانیم تمام تجهیزات لازم را خریداری کنیم.

وی با اشاره به اجرای هدایت تحصیلی در پایان پایه نهم اظهاركرد : در آیین نامه جدید ، هدایت تحصیلی بر مبنای علاقه ،استعداد ،امکانات و نیاز تعریف می شود ولازم است مدیران و معاونین دوره اول متوسطه  با موضوع هدایت تحصیلی آشنا شوند.

زرافشان با بیان اینکه علاقه و استعداد  مربوط به دانش آموز است و امکانات و نیاز سنجی در حیطه کار  دولت، افزود : علاقه و استعداد دانش آموزان  باید بر اساس امکانات و نیاز موجود  کنترل شود و در هدایت تحصیلی هنجارهای استانی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: