کد خبر: ۶۸۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۴۶۱
احسان حاج صفی با شوتی سرکش اجازه نداد علیرضا بیرانوند پنجمین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که در این فصل یکی از ستاره های تیم پرسپولیس بوده و موفق شده در 5 بازی از 6 بازی پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه دارد امروز و در دیدار با سپاهان نتوانست رکورد ارزشمندش را حفظ کند.
او که در هفته دوم رقابت های لیگ و در بازی با فولاد دروازه اش را باز شده دید از بعد آن مسابقه موفق شده بود دروازه اش را برای 4 بازی متوالی بسته نگه دارد.از جمله در نبرد پرسپولیس با تراکتور و استقلال که اگر واکنش های عالی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نبود این تیم نمی توانست با امتیاز از زمین خارج شود.
با این حال او امروز و در جدال فولاد شهر به فکر ثبت پنجمین کلین شیت متوالی خود در این فصل بود که ضربه زیبا و محکم حاج صفی از پشت محوطه جریمه این بخت را از او گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فقط مسی وبیرانوند
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
هیچم خراب نشد هنوز بهترین دروازه بان اسیاست هرچقدر گل بخوره اینو بفهمین باردیگه هم اینطوری ننویسین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: