کد خبر: ۶۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۳۴۲
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛دوباره پرسپولیس و سپاهان و دوباره یک بازی حساس.همیشه دیدار های این دو تیم به خصوص مسابقاتی که در اصفهان برگزار می شود حساس است و حاشیه ساز.پرسپولیس که فصل قبل تا آستانه بالا بردن جام قهرمانی پیش رفت این فصل به چیزی جز قهرمانی راضی نمی شود.در آن طرف هم سپاهانی ها که تغییرات زیادی برای فصل جدید کرده اند تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته اند و اصلا دوست ندارند نتایجی که در یکی دو سال اخیر برای شان رقم خورده تکرار شود.

بازی در فولادشهر آغاز شد.آن هم با یک طلسم که پرسپولیسی ها 13 سال بود با آن دست و پنجه نرم می کردند؛یعنی نبردن سپاهان در اصفهان.همین انگیزه به اضافه جا نماندن از تراکتورسازی در صدر جدول برای سرخپوشان کافی بود تا در همان دقایق ابتدایی به گل برسند.امید عالیشاه روی یک شروع مجدد و با یک شوت در دقیقه 15 دروازه سپاهان را فرو ریخت.اما از سبک بازی سپاهانی ها کاملا مشخص بود که بازی با همین یک گل تمام نمی شود و بدون شک بازی بازهم گل خواهد داشت.سرعت این سابقه به قدری بالا بود که گاهی اوقات دوربین های تلویزیونی از پوشش بازی جا می ماندند!

با این حال سپاهانی ها 7 دقیقه پس از اینکه پرسپولیس به گل رسید توانستند گل مساوی را وارد دروازه بیرانوند کنند.احسان حاج صفی روی یک حرکت خوب و در حالی که پا به توپ حرکت می کرد شوت سرکشی را روانه دروازه بیرانوند کرد تا این دروازه بان نتواند واکنشی به این شوت نشان دهد و بازی یک بر یک مساوی شود.

پس از گل سپاهان و پرسپولیس دست بردار نبودند.هیچ کدام از آنها دوست نداشتند در این بازی حساس بازنده باشند.به همین دلیل بود که از تمام توپ ها بهترین استفاده را می کردند و حریف خود را تحت فشار قرار می دادند.هافبک های دو تیم آنقدر خوب و جنگنده بازی می کردند که اجازه نمی دادند بازی از تب و تاب بیفتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: