کد خبر: ۶۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۴
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای تیمی که می خواهد قهرمان شود مهم نیست که چه کسی گل می زند.
کیانی: باید هر بازی 3، 4 گل بزنیم/گلم را به امیر علی تقدیم می کنمبه گزارش خبرداغ مهدی کیانی در گفت و گو با کاپ درباره بازی روز گذشته تراکتورسازی و تثبیت صدرنشینی شان اظهار داشت: هم بازی خوبی بود و هم بازی سختی زیرا تیم آنها خوب کار می کرد و با آنکه سه گل زدیم اما خیلی سختی کشیدیم.خدا کمک کرد و ما در همان ابتدای بازی به گل رسیدیم و آن گل موجب شد تا شیرازه تیم آنها به هم بریزد.
وی درباره اینکه تصور می کرده سیاه جامگان را با سه گل شکست دهند گفت: ما نفرات خوبی داریم و با این نفرات باید درهر بازی 3، 4 گل بزنیم و از آن مهمتر کادر فنی توانمندی داریم.در تیم ما یکدلی حرف اول را می زند و همه دوست دارند قهرمان شویم.
کیانی درباره گلی که دیروز به ثمر رساند نیز گفت: من شخصا دوست دارم در هر بازی گل بزنم اما پست من هافبک دفاعی است و مربیان در وهله اول وظایف تدافعی را به من واگذار می کنند اما خوشحالم که روز گذشته توانستم گل بزنم و این گل را به هواداران و بویژه روح امیر علی عزیز هوادار مان تقدیم می کنم. درباره بحث گلزنی ام باید بگویم اصلا برایم مهم نیست که خودم گل بزنم و یا دیگران، البته دوست دارم گل بزنم ولی برای تیمی که می خواهد قهرمان شود مهم موفقیت کل مجموعه است و در این شرایط حتی اگر مربی تیم هم گل بزند خوب است.
وی درباره درگیری های انتهای بازی نیز گفت: مشکل خاصی نبود و در یک صحنه هادی محمدی معتقد بود که مهاجم آ«ها دستش را به دهن او زده و کمک داور هم بخوبی صحنه را دید. البته اگر بازیکن آنها اخراج هم نمی شد ما برنده بودیم.
کیانی در پایان درباره نقش محسن بنگر گفت: اولا امیدوارم آقا محسن زودتر بهبود پیدا کند و ثانیا باید بگویم ایشان بعنوان بزرگتر به همه بچه ها کمک می کند و به خود من خیلی کمک می کندو همه بازیکنان ارادت خاصی به او دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: