کد خبر: ۶۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۳۵۴
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با سپاهان درحالی اعلام شد که این ترکیب نسبت به هفته های گذشته تغییرات زیادی داشته است.
ترکیب پرسپولیس اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ مسابقه خاتمه می‌یابد که در یکی از مهمترین بازی‌های تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است:  علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه،حسین ماهینی، احمد نورالهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی.

از نکات جالب توجه این ترکیب بازگشت وحید امیری پس از دو هفته مصدومیت است. همچنین احمد نورالهی هم با توجه به محرومیت کامیابی نیا فرصت حضور در ترکیب اصلی را پس از مدتی زیادی بار دیگر به دست آورد.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: