کد خبر: ۶۸۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۴۷۵
کاپیتان اسبق استقلال گفت: زمان ناصرحجازی از لحاظ مهره زیر خط فقر بودیم و بدترین سال فوتبالی ام بود. حسن بابازاده_پیکان در اهواز دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست یابد.
فعلا نباید در استقلال بازی کنم،دلم را شکستندبه گزارش خبرداغ امیرحسین صادقی درگفت و گو با کاپ، درباره این پیروزی توضیحاتی ارائه کرده است.

وی در این باره عنوان کرد:پیروزی پیکان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بعد از دو گلی که زدیم دچار سردرگمی شدیم. نباید گل می خوردیم اما متاسفانه روی بی دقتی این اتفاق افتاد.

دو گلی که خوردیم قابل هضم نبود

وی در ادامه افزود: دریافت این دو گل برایم قابل هضم نبود. اصولا گل خوردن را دوست ندارم. ما استقلال خوزستان را نقطه به نقطه آنالیز کرده بودیم اما روی دو غفلت گل خوردیم. خدا را شکر می کنیم که در نهایت با گل دقیقه آخر من توانستیم اولین سه امتیازمان را دشت کنیم. عرق جبین ریختیم تا اولین برد به دست بیاید. می توانستیم در بازی برابر تیم های نفت، استقلال، صبا و سپاهان به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

گل اول استقلال خوزستان 100%خطا بود

مدافع تیم پیکان در ادامه خاطرنشان کرد: حالا در جدول رده بندی با این برد یک تکانی به خودمان دادیم ولی همچنان ناراحتم که چرا آن دو گل را دریافت کردیم. گل اولشان که صد در صد خطا بود. مهاجم آنها از قصد من را زد هم با پشت پا و هم با دست. گل دوم شان هم که شاهکار بود. ما توپ را به بیرون زده بودیم اما آنها همان توپ را به روی دروازه ما ریختند و گل مساوی را زدند. شکل قشنگی نبود. آن هم برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد و مردمش به این خونگرمی هستند.

جای من و فرهاد در دربی خالی بود

امیرحسین صادقی درباره دربی 83 بیان داشت: بازی را دیدم. به خاطر ترس از شکست دو تیم بازی شجاعانه ای را انجام ندادند. حق هم داشتند. من خودم سابقه 18، 19 حضور در دربی را دارم و میدانم این دو تیم چه وضعیتی را داشتند. به نظرم جای خودم و فرهاد مجیدی در این بازی خالی بود. اگر فرهاد بود روی تک موقعیت ها میتوانست گلزنی کند. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است. آنها بعد از حضور برانکو قدرتمند و یکدست شدند.

مجید حسینی در دربی شاهکار بود

وی در ادامه به تمجید از مجید حسینی پرداخت و تصریح کرد: در بازی دربی مجید حسینی شاهکار بود. او بازیکن قابلی است که مدتی با خودم همبازی بود. امیر قلعه نویی او را به استقلال آورد اما مصدوم شد. فصل گذشته به راه آهن رفت و اعتماد به نفس کامل را کسب کرد. او پسر خوب، با انگیزه و با روحیه ای است. سید مجید حتی بعد از گلی که استقلال از ماشین سازی خورد هم روحیه اش را از دست نداد و جزو یکی از سه بازیکن برتر دربی 83 بود.

مگر می شود دلم برای استقلال تنگ نشود؟

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که دلش برای استقلال تنگ شده است یا خیر گفت: مگر می شود دلم برای تیم محبوبم تنگ نشود؟ چه بگویم؟ آقایان خودشان می دانند چه اتفاقاتی می افتد ولی خودشان را قایم می کنند. گویا فعلا نباید در استقلال بازی کنم اما روزی حق به حقدار می رسد. خیلی ها در استقلال به حق خودشان نرسیدند. امثال محمد خرمگاه، محمد نوازی، مهدی هاشمی نسب، هادی طباطبایی، پرویز برومند و... کسانی بودند که حق شان بود در استقلال از فوتبال خداحافظی کنند اما این طور نشد. من 12 سال در استقلال بازی کردم. نمیتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

از برخی هواداران استقلال ناراحتم؛ درکم نکردند؛ دلم را شکستند

وی در ادامه افزود: شما نمیدانید در این مدت چه بر من گذشت. فقط کافی است پرونده مرا مشاهده کنید. متاسفانه ما ایرانی ها خیلی زود گذشته آنها را فراموش می کنیم. بعد از چند سال مصدوم شدم و خودم هم قبول دارم که چندان خوب نبودم اما خیلی ها دلم را شکستند.کسی نبود کمکم کند. خیلی به روحیه دادن احتیاج داشتم اما هیچ کس نبود که این کار را انجام دهد. از بعضی از هواداران هم دلخوری دارم. آنها حرف هایی را به من زدند که اصلا درست نبود و درکم نکردند. حالا هم که از تیم محبوبم دورم برای موفقیتش روز و شب دعا می کنم.

استقلال منصوریان و ناصرخان قابل مقایسه نیست؛ از لحاظ مهره زیر خط فقر بودیم

وی درباره شباهت دوره آخری که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود با الان که علی منصوریان هدایت آبی پوشان را برعهده دارد اذعان داشت: اصلا قابل قیاس نیست. فکرش را نکنید که این دو دوره مثل هم بوده باشند. زمان ناصرخان ما اصلا هافبک دفاعی نداشتیم. یک بازیکن خارجی به نام سان جان به تیم ما آمد که اصلا بلد نبود سر بزند. خیلی ها فقط به خاطر ناصرخان به آن تیم آمده بودند ولی خیلی ها هم بودند که پشت پا زدند. ما از لحاظ مهره زیر خط فقر بودیم. کار به جایی رسید که امثال پژمان منتظری و مهرداد پولادی در پست هافبک دفاعی بودند. سعید بیات که خوب کار می کرد رباط پاره کرد و فصل را از دست داد. اصلا شانس نداشتیم. بدترین سال فوتبالی من همان سال بود. فقط حرص خوردیم. در زمین شیرودی تمرین می کردیم و در هر تمرین پنج هزار نفر تماشاگر می آمدند اما بازیکنی نداشتیم که نتیجه بگیریم.

منصوریان از جنس و پوست استقلال است

کاپیتان اسبق استقلال درباره عملکرد منصوریان خاطرنشان کرد: منصوریان از جنس و پوست و گوشت استقلال است تیمش تغییرات زیادی داشته و به زمان احتیاج دارد تا خودش را پیدا کند. منصوریان مربی کارنامه داری است و باید او را درک کنند.تیمی یکدستی در حال حاضر وجود دارد و هواداران مطمئن باشند که در آینده استقلال نتایج خوبی می گیرد.

آرزو می کنم استقلال بهترین نتایج را بگیرد

صادقی در پایان گفت: من هم تمام تلاشم را می کنم که در تیم پیکان عملکرد خوبی داشته باشم و جواب اعتماد مجید جلالی را به خوبی بدهم. مطمئن باشید پیکان در رتبه های بالای جدول قرار می گیرد. همچنین آرزو می کنم استقلال در این فصل بهترین نتایج ممکن را بگیرد تا دل هواداران این تیم شاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: