کد خبر: ۶۸۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۵۸۹
بخش اول تمرین امروز به تنیس فوتبال اختصاص داشت که در این مسابقه برخلاف روزهای گذشته خبری از منصوریان و رحمتی نبود.
به گزارش خبرداغ ،در بخش بعدی بازیکنان در دو گروه فوتبال با دروازه‌های کوچک بازی کردند که در این مسابقه کری خاصی بین بازیکنان برقرار بود. رحمتی در نقش بازیکنی که دروازه‌بان نبود بازی می‌کرد و توپ را از تیم روبرو می‌گرفت وی با صدای بلند از بهنام برزای که در تیم مقابلش بازی می‌کرد می‌خواست توپ را به او پاس بدهد و به این شکل هم تیم‌هایش را تشویق می‌کرد تا برزای را دست‌ِ‌کم بگیرند. در ادامه میلاد زکی‌پور با حرکات نمایشی توپ را از دست داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش شد و در این لحظه منصوریان به او تدکر داد و گفت: «پسر خوب باید یاد بگیری این اداها و حرکات را کنار بگذاری!»

 

مهدی رحمتی در فوتبال گل کوچک که منصوریان برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود در پست مهاجم به میدان رفت و اتفاقا از تمام بازیکنان حاضر در این بازی هم گل های بیشتری به ثمر رساند که این موضوع تشویق های منصوریان را در پی داشت.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: