کد خبر: ۶۸۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۴۰۱
جریمه اعلام شده برای تراکتورسازی صدای پرسپولیسی ها را درآورده است.
اعتراض پرسپولیسی ها به جریمه تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ،سایت فدراسیون فوتبال در خبری اعلام کرد که تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته پنجم به رقابت با یکدیگر پرداختند که تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز اقدام به فحاشی در دقایق متعدد به داوران مسابقه و بازیکنان تیم حریف کردند. این تیم طبق بند 3 ماده 79 و با توجه به سابقه تخلف در هفته چهارم، به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

همچنین این تیم بخاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب سنگ و بطری آب به سمت داوران و بازیکنان تیم مقابل که به کمک داور و بازیکن حریف برخورد کرد و موجب توقف بازی شد؛ طبق بند یک ماده 79 و با توجه به سابقه تخلف در هفته چهارم به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

پرسپولیسی ها که منتظر بودند تراکتورسازی به خاطر رفتار تماشاگرانش محروم شود نسبت به این حکم معترض هستند و در شبکه های اجتماعی این اعتراض را نشان دادند.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: