کد خبر: ۶۸۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۴
مرتضی تبریزی می‌گوید عده‌ای که فقط به فکر منافع خودشان هستند جو را علیه ذوب‌آهن متشنج می‌کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مرتضی تبریزی، هافبک تهاجمی ذوب‌آهن از اتفاقات سکوهای فولادشهر بیشتر از باخت تیمشان ناراحت است و می‌گوید عده‌ای که فقط به فکر منافع خودشان هستند جو را علیه ذوب‌آهن متشنج می‌کنند.

 

چرا این قدر ناراحتی و عصبانیت در صدای تو موج می‌زند؟
باور کنید از اتفاقات بازی، بیشتر از باخت تیم‌مان ناراحت هستم و متأسفم برای کسانی که هیچ چیز از هواداری نمی‌دانند و فقط به فکر منافع خودشان هستند.

 

چطور؟ بیشتر توضیح می‌دهی؟!
متأسفانه قبل از شروع بازی، عده‌ای تماشاگرنما هرچه لایق خودشان بود، نثار سرمربی و بازیکنان ما کردند. این اتفاق زشت، قبل از شروع بازی و هنگام گرم کردن ما شروع شد و عده‌ای به ما فحش‌های ناموسی می‌دادند و واقعاً روح و روان ما را به‌هم ریختند.

 

این افراد که دائماً از آن‌ها گلایه می‌کنی دقیقاً چه کسانی هستند؟
عده‌ای که فقط به خاطر منافع‌شان به ورزشگاه فولادشهر می‌آیند و باور کنید با یک شارژ دو هزار تومانی تلفن همراه می‌توان آنها را خرید. این عده مرتب دور و بر تیم ما هستند و وقتی منافع‌شان تأمین نمی‌شود شروع به فحاشی می‌کنند. برای ما این افراد، اصلاً مهم نیستند اما به تماشاگران واقعی تیم‌مان توصیه می‌کنم این تماشاگرنماها را از جمع خودشان دور کنند چون واقعاً آنها به تیم محبوبشان و حتی وجهه خود تماشاگران واقعی ذوب‌آهن، آسیب جدی می‌زنند و در بازی‌های خانگی به تیم ما و حتی خود تماشاگران واقعی ذوب‌آهن.

 

چرا به تراکتورسازی در اصفهان باختید؟
باور کنید شرایط بازی؛ مالکیت توپ و موقعیت‌های گل به گونه‌ای بود که باید با اختلاف سه، چهار گل تراکتور را شکست می‌دادیم اما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم.

 

گویا گل‌محمدی در رختکن به شدت از بازی‌تان گلایه کرده؟
اصلاً این طور نیست، این حرف‌ها شایعه است چون آقایحیی بعد از بازی در رختکن با بازیکنان حرف زد و به همه خسته‌نباشید گفت و اتفاقاً با صراحت نسبت به نحوه بازی بازیکنان اعلام رضایت کرد و فقط گفت باید از فرصت‌های گل‌مان بهتر استفاده کنیم.

 

گویا پنالتی‌ای که به سود تراکتور گرفته شده به شدت مورد اعتراض کادرفنی و بازیکنان‌تان بوده؟
بازیکن تیم ما قسم می‌خورد که خطای پنالتی انجام نداده اما شاید باور نکنید خود ادینهو در جریان بازی با همان لهجه فارسی شیرینش رو به من گفت داداش اصلاً پنالتی نبود!

 

مقابل استقلال تهران چه نتیجه‌ای کسب خواهید کرد؟
استقلال شرایطش نسبت به شروع فصل کمی بهتر شده، آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان خوبی دارند اما مطمئن باشید تیم ما فقط و فقط برای کسب سه امتیاز رو در روی استقلال قرار می‌گیرد. ضمن اینکه فراموش نکنید ذوب‌آهن در چند سال اخیر چه در لیگ و چه در جام حذفی مقابل استقلال، تیم برنده میدان بوده است.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: