کد خبر: ۶۸۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۷
سرمربی تیم تراکتورسازی از بازی امروز شاگردانش مقابل سیاه جامگان ابراز رضایت کرد.
به گزارش خبرداغ ،امیر قلعه نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی با سیاه جامگان گفت:

عید غدیر را خدمت همه شیعیان تبریک می‌گویم. خداراشکر می کنیم که موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کنیم، از این برد بسیار راضی هستم. سیاه جامگان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. پس از گل اول، کمی تیم آنها به هم ریخت.

 

وی افزود:

روند بازی طوری بود که همه لذت بردند. باید از بازی های بعدی روی موقعیت سازی کار کنیم و به راحتی موقعیت سوزی نکنیم.در مجموع به بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها خدا قوت می‌گویم. همچنین به مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نیز تبریک می‌گویم چون این هیئت با امکانات کم تمام تلاش‌های خود را می‌کند تا تیم‌های تبریزی نتیجه لازم را بگیرند. 

 

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد اینکه تیمش چه مشکلاتی دارد، یادآور شد:

من فقط می توانم در مورد مسائل تیمم صحبت کنم ولی هیئت فوتبال اجازه صحبت در مورد مشکلات مان را نمی دهد.

 

قلعه نویی در خصوص نیمکت نشینی ادینیو در ابتدای بازی تاکید کرد:

ادینیو در بازی قبل مقابل ذوب آهن دوندگی زیادی داشت و ما تصمیم گرفتیم که وی را از ابتدا به میدان نفرستیم البته در نیمه دوم از ادینیو در ترکیب تیم استفاده کردیم و این امر باعث افزایش قدرت تهاجمی مان شد.

 

وی با تمجید از مدیریت باشگاه در زمینه تامین بازیکنان از نظر مالی تصریح کرد:

آقای آجرلو در تلاش هستند که پرداختی اعضای تیم را به سی درصد برسانند تا مشکلی از این بابت در تیم وجود نداشته باشد. در صورت تحقق این امر شرایط بسیار بهتر می شودچرا که می توانیم نسبت به سایر تیم ها در شرایط بهتری باشیم.

 

سرمربی تراکتورسازی با ابراز امیدواری نسبت به آماده شدن ورزشگاه یادگار امام برای بازی بعدی تیمش اظهار داشت:

از هوادارانمان که در این بازی نود دقیقه از ما حمایت کردند تشکر کرده و امیدوارم ورزشگاه یادگار امام تا بازی بعدی مان آماده شود و شرایط برای حضور هوادارانمان بهتر گردد.

 

قلعه نویی ضمن انتقاد از تعطیلی بازی های لیگ برتر گفت:

امیدوارم که تیم ملی در مسابقات پیش رو نتیجه بگیرد ولی متاسفانه تعطیلی یک ماهه لیگ به تیم ها ضربه می زند و ما هم اگر صحبتی کنیم آقایان ناراحت می شوند. در هیچ کجای دنیا لیگ ها انقدر تعطیل نمی شوند و ما می توانیم به جای یک ماه تعطیل کردن لیگ بازیکنان را یک هفته در شرایط مسابقه قرار بدهیم.

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: