کد خبر: ۶۸۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۹۲۱
مهدي طارمي يك فرصت استثنايي را در داربي تهران از دست داد، موقعيتي كه شايد بتوان از آن به عنوان بهترين بخت سوخته شهرآوردهاي تهران در 20سال گذشته ياد كرد.
به گزارش خبرداغ،مهدي طارمي يك فرصت استثنايي را در داربي تهران از دست داد، موقعيتي كه شايد بتوان از آن به عنوان بهترين بخت سوخته شهرآوردهاي تهران در 20سال گذشته ياد كرد.

 

اين توپ حتي از موقعيتي كه اميد عاليشاه در بازي رفت پارسال از دست داد هم خطرناك‌تر بود؛ به نوعي كه كاري از دست كسي برنمي‌آمد و اگر مهاجم بوشهري فقط كمي دقت مي‌كرد، توپ به گل تبديل مي‌شد.

 

شايد اينجا بود كه بيشتر از هر زمان ديگري جاي خالي وحيد اميري در بازي جمعه حس شد.

 

اميري تبحر خاصي در استفاده از اين توپ‌ها دارد. به عنوان مثال او در بازي با فولاد تك‌گل قرمزها را در موقعيتي مشابه روي استفاده از يك توپ سرگردان زد؛ توپي كه اميري تمركز استفاده از آن را داشت، اما طارمي نداشت.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: