کد خبر: ۶۸۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۳۶۴۴
شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی را طبق اندازه‌گیری‌های EPA (آژانس حفاظت محیط‌زیست ایالات‌متحده) اعلام کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال: شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی را طبق اندازه‌گیری‌های EPA (آژانس حفاظت محیط‌زیست ایالات‌متحده) اعلام کرده است.
 
 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند مسافت قابل‌توجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلی‌ترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 است. علاوه بر این، امتیاز دیگر بولت نسبت به مدل 3 این است که بولت ظرف چند ماه آینده برای فروش راهی نمایندگی‌های شورولت می‌شود یعنی یک سال زودتر از عرضهٔ تسلا مدل 3.
 
 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

برای پی بردن به بُرد مناسب بولت می‌توان آن‌را با یکی دیگر از جدیدترین خودروهای الکتریکی جنرال موتورز یعنی شورولت اسپارک EV مقایسه کرد که بُردی معادل تنها 130 کیلومتر دارد. شورولت بولت مجهز به قوای محرکهٔ تمام برقی شامل یک موتور الکتریکی ظرفیت بالا است که 200 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برق موردنیاز این موتور توسط یک پک باطری 60 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که توسط شرکت LG ساخته شده و در کف خودرو نصب شده است.
 
 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

این موتور برقی به‌اندازهٔ کافی توان دارد که بولت را درزمانی کمتر از 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. در کنار بُرد عالی، مزیت کلیدی دیگر شورولت بولت قیمت مناسب آن است که از حدود 37,500 دلار شروع شده و پس از تخفیف‌های مالیاتی به کمتر از 30 هزار دلار خواهد رسید. بدین ترتیب شورولت بولت نه‌تنها تا حد قابل‌توجهی ارزان‌تر از ب‌ام‌و I3 است، بلکه حتی قیمت کمتری هم از محصول آیندهٔ تسلا مدل 3 دارد.
 
خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد
 
خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: