کد خبر: ۶۶۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۲۳

پدال نوشت: بدترین چیز درباره‌ی خرید یک خودروی جدید این است که خودرو به خاطر یک مشکل فوری به نمایندگی منتقل شود.

highest-quality-suvs-and-trucks-of-2016
نوشته‌ی بالا دلیل این است که چرا جی دی پاور در 30 سال گذشته اقدام به انتشار گزارش مطالعه‌ی کیفیت ابتدایی می‌کند. مطالعه‌ای که در آن مشکلات گزارش شده توسط خریداران در 90 روز اول مالکیت منعکس می‌شود. جی دی پاور نتایج را گرفته و امتیازات را بر پایه‌ی تعداد مشکلات در هر 100 خودرو (PP100) اعطا می‌کند که در آن امتیاز پایین‌تر به معنی کیفیت بالاتر است.

بنابراین اگر شما دنبال خرید یک شاسی‌بلند یا تراک جدید هستید و نمی‌خواهید که در چند ماه اول مالکیت مکرراً به نمایندگی مراجعه کنید لیست زیر را از نظر بگذرانید.

شاسی‌بلند کوچک – کیا اسپورتیج
کیا به عنوان یک برند اخیراً باکیفیت‌ترین خودروساز امسال لقب گرفته و در طول 27 سال گذشته اولین برند غیرممتازی است که به این افتخار نائل می‌شود. فرزند خلف کیا یعنی اسپورتیج در بخش شاسی بلندهای کوچک باکیفیت‌ترین خودرو شناخته شده و خودروهای هیوندای توسان و بیوک انکور در رده‌های بعدی جای دارند.

2017 Kia Sportage


شاسی‌بلند ممتاز کوچک – آئودی Q3
در این بخش آئودی Q3 رده‌ی اول را در اختیار دارد درحالی‌که ب‌ام‌و X1 در رتبه‌ی دوم قرار دارد. هیچ خودروی دیگری در این بخش نتوانسته بالاتر از متوسط سگمنت مربوطه عمل نماید.

2016 Audi Q3


شاسی‌بلند کامپکت – شورولت Equinox/ جی‌ام‌سی ترین
شورولت Equinox و جی‌ام‌سی ترین در رده‌ی اول قرار داشته و پس از این دو نیز فورد اسکیپ مقام دوم را از آنِ خود نموده است.

Chevrolet Equinox  GMC Terrain


شاسی‌بلند ممتاز کامپکت – پورشه ماکان
در بخش شاسی بلندهای ممتاز کامپکت، پورشه ماکان به عنوان باکیفیت‌ترین خودرو شناخته شده و پس این خودرو نیز مدل‌های لینکلن MKC و ب‌ام‌و X3 قرار دارند.

2016 Porsche Macan


شاسی‌بلند میان‌سایز – تویوتا هایلندر
تویوتا هایلندر در این بخش به عنوان باکیفیت‌ترین شاسی‌بلند میدسایز شناخته شده اما دو رقیب دیگر به نام‌های کیا سورنتو و نیسان مورانو در تعقیب این خودرو هستند.

2017-Toyota-Highlander-1


شاسی‌بلند ممتاز میان‌سایز – ب‌ام‌و X5
یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندهای حال حاضر ب‌ام‌و X5 است که در کلاس خود به عنوان باکیفیت‌ترین شاسی‌بلند شناخته شده است. در رده‌های بعدی نیز برادر X5 یعنی X6 و لکسوس RX قرار دارند.

2015 BMW X5 xDrive35i


پیکاپ میدسایز – نیسان Frontier
با قرار گرفتن این خودرو در رتبه‌ی اول یکی از شگفتی‌های نتایج امسال رقم خورده است. جی ام سی کانیون و شورلت کلرادو در رده‌های بعدی قرار دارند و ثابت می‌کنند که خودروسازان ژاپنی نیز درباره‌ی کیفیت پیکاپ ها چیزهایی بلدند.

2016-nissan-frontier-desert-runner


شاسی‌بلند بزرگ – شورولت تاهو
هنوز هم در بخش شاسی بلندهای بزرگ رقابت در جریان است اما شورولت تاهو در صدر این لیست باقی مانده است. تویوتا سکویا و فورد اکسپدیشن در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

2015-Chevrolet-Tahoe-Exterior-main_rdax_646x396


شاسی‌بلند ممتاز بزرگ – لینکلن نویگیتور
در چند سال اخیر تعداد رقبا در این کلاس افزایش یافته است. لینکلن نویگیتور به عنوان باکیفیت‌ترین خودروی این کلاس شناخته شده و اینفینیتی QX80 و لندروور رنجروور نیز پس از این خودرو قرار گرفته‌اند.
Lincoln Navigator
Lincoln Navigator

پیکاپ سبک‌وزن بزرگ – شورلت سیلورادو LD
پیکاپ های سری F فورد شاید پرفروش‌ترین پیکاپ های آمریکا باشند اما طبق گفته‌های جی دی پاور دارای بالاترین کیفیت این بخش نیستند. در حقیقت، سری F حتی بالاتر از متوسط سگمنت نیز عمل نکرده و پس از شورلت سیلورادو، جی ام سی سیرا تنها پیکاپ حاضر در این بخش است.

2016-Chevrolet-Silverado-LTZ-Z71-4x4-front-three-quarter-in-motion-03

پیکاپ سنگین‌وزن بزرگ – شورلت سیلورادو HD
خب جای تعجب نیست که شورلت سیلورادو HD نیز به عنوان فاتح این بخش از بازار تراک ها شناخته شده است. اما این بار، فورد سوپر دیوتی در رده‌ی دوم ظاهر شده و در رده‌ی بعدی نیز جی ام سی سیرا HD حضور دارد.

2015 Chevrolet Silverado LT 2500HD with Z71

منبع: autoguide

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: