کد خبر: ۶۷۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۷
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی این نهاد برای پرداخت بیمه باز‌نشستگان در صورت موافقت سازمان مدیریت و صندوق باز‌نشستگان کشوری خبر داد.
محمد ‌بطحایی معاون  توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت رسیدگی به بیمه باز‌نشستگان و فرهنگیان گفت: هرگونه برنامه‌ریزی برای بیمه باز‌نشستگان در تمامی حوزه‌ها جزء وظایف نهادها نبوده است. در همین راستا آموزش و پرورش نیز مسئولیتی در قبال تامین بیمه این قشر ندارد.

معاون  توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش پیش از این با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبنی بر اعلام آمادگی برای تامین بیمه باز‌نشستگان فرهنگی مذا‌کراتی داشته است.

بطحا‌یی یادآور شد: بر این اساس چنانچه صندوق ذخیره و سازمان مدیریت و برنامه ریزی رضایت داشته باشند حق بیمه دریافتی فرهنگیان توسط دولت به آموزش و پرورش اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در صورت موافقت سازمان مدیریت و صندوق بازنشستگی کشور بیمه باز‌نشستگان همراه با شاغلان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند اظهار کرد: آموزش و پرورش برای این کار آمادگی کامل دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: