کد خبر: ۶۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۶۹۵
زمانی که Fisker Karma در سال 2011 رونمایی شد، توجه همه را به خود جلب کرد. جدا از ساختار سازگار با محیط زیست، طراحی این محصول به اندازه ی کافی خیره کننده بود که به یاد بماند.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: زمانی که Fisker Karma در سال 2011 رونمایی شد، توجه همه را به خود جلب کرد. جدا از ساختار سازگار با محیط زیست، طراحی این محصول به اندازه ی کافی خیره کننده بود که به یاد بماند. متاسفانه به دلایل مالی، تولید انبوه این خودرو ممکن نشد. اکنون به لطف حمایت مالی چین، کارما به عرصه بازگشته است. و خوشبختانه به همان جذابیت قبل است.
 
 ظهور دوباره‌ی خودروی زیبای کارما این بار تحت عنوان Karma Revero

Karma Revero از طراحی بیرونی تقریبا شبیه به Fisker Karma است. البته این یک نقص به شمار نمی رود، زیرا طراحی اولیه یکی از بهترین های کارهای هنریک فیسکر محسوب می شود، با در نظر گرفتن اینکه این طراح در پروژه های BMW Z8، AstonMartin DB9 و Thunderbolt شرکت داشته است.
 
 ظهور دوباره‌ی خودروی زیبای کارما این بار تحت عنوان Karma Revero

اما تغییرات خودروی جدید مربوط به زیر پوسته ی آن است، جایی که Revero با یک سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی، قابلیت شارژ سریع، و پنل خورشیدی بروز شده که قادر به شارژ باتری می باشد، مجهز شده است. طبق اعلام کارما، تکنولوژی شارژ خورشیدی این خودرو اولین نوع امریکایی است اما جزئیات بیشتری در این مورد منشر نشده است.
 
 ظهور دوباره‌ی خودروی زیبای کارما این بار تحت عنوان Karma Revero

کیفیت ساخت این خودرو نیز بسیار بهتر شده است. همانند تمامی مدل های شیک و نمایشی، Fisker Karma اولیه نمی توانست از نظر کیفیت ساخت همرده با خودروهای تولیدی باشد.
 
 ظهور دوباره‌ی خودروی زیبای کارما این بار تحت عنوان Karma Revero

جیم تیلور، مدیر سهام شرکت کارما گفته است: "حضور در بازار انبوه هیچ وقت از اهداف ما نبوده و اکنون نیز هدف ما این نیست. Revero برای گروه محدودی از افراد طراحی شده که آرزوی داشتن یک وسیله نقلیه ی زیبا و تمیز را دارند."

خریداران می توانند سفارشات خود را از طریق ده فروشنده در امریکای شمالی ثبت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: