کد خبر: ۶۷۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۴۲۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما این بازیکن را می‌خواهیم، اما باید بگویم رضاییان هنوز با ما تمام نکرده و هیچ چیز قطعی نیست. بعد از بازی بیشتر در مورد این بازیکن صحبت خواهم کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عبدالله ویسی که در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت در آبادان شرکت کرده بود، گفت: قطعاً شرایط ما برای این دیدار بسیار سخت‌تر از حریف است.

 

وی افزود: ما در آبادان و مقابل تماشاگران پرشوری صنعت نفت که حمایت صددرصدی از تیم‌شان دارند به میدان می‌رویم و به همین علت می‌گویم کارمان دشوار است، اما به‌هر حال نام تیم ما هم سپاهان است و قطعاً با تمرکز بالایی به میدان می‌رویم تا بتوانیم با دست پر به اصفهان برگردیم.

 

ویسی تأکید کرد: برای هواداران صنعت نفت احترام زیادی قائل هستم، ولی باید بگویم برای کسب برد دیگری به آبادان آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم با امتیاز کامل از این شهر برویم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان وقتی با سؤالی در خصوص حضور رامین رضاییان در سپاهان مواجه شد، این‌طور پاسخ داد: ما این بازیکن را می‌خواهیم، اما باید بگویم رضاییان هنوز با ما تمام نکرده و هیچ چیز قطعی نیست. بعد از بازی بیشتر در مورد این بازیکن صحبت خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: