کد خبر: ۶۷۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۶۳۵
علی اکبر طاهری در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس ار جلسه امروزش با رضاییان گفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با وجودی که علی پروین برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس پادرمیانی کرد و حمید استیلی با او به باشگاه آمده بود، رضاییان گفت می خواهد از پرسپولیس برود.

علي اكبر طاهري  گفت: ما به دنبال راهكارهاي مناسب در ارتباط با رامين رضاييان بوديم. در اين ارتباط آقاي علي پروين با تمام بزرگي كه دارند با خود من در اين ارتباط تلفني صحبت كردند. رضاييان هم امروز به اتفاق آقاي استيلي به باشگاه مراجعه كرد و جلسه‌اي داشتيم.
طاهری در ادامه گفت: در اين جلسه راهكارهاي مختلفي كه براي حفظ اين بازيكن در پرسپوليس وجود داشت، مطرح شد كه آقاي استيلي هم عنوان كردند پيشنهادهاي خوبي است اما رامين رضاييان با وجود اظهارنظرهاي قبلي كه داشت اعلام كرد حاضر نيست در پرسپوليس بماند و به هر قيمتي كه شده مي‌خواهد از پرسپوليس برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: