کد خبر: ۶۷۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۴۶۸
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که حضور ایلکای گوندوگان و لروی سانه در منچسترسیتی، به کیفیت این تیم و لیگ برتر کمک می‌کند.
به گزار ش خبرداغ به نقل از ورزش سه: گوندوگان از بروسیا دورتموند و لروی سانه از شالکه در طول تابستان جذب منچسترسیتی شدند. حال اوزیل از حضور دو هموطنش در سیتی استقبال کرد و مدعی شد که این دو بازیکن به کیفیت لیگ برتر هم کمک خواهند کرد.

او گفت:" منچسترسیتی و منچستریونایتد از بهترین باشگاه‌های انگلیس هستند و فصل پیش رو بسیار قوی خواهند بود. من از سیتی راضی هستم، جایی که دو هم تیمی ام در تیم ملی آلمان،‌لروی سانه و ایلکای گوندوگان حضور دارند. هر دوی آنها کیفیت تیم‌هایشان را بیشتر می‌کنند و باعث بهتر شدن لیگ برتر می‌شوند.
 
تمام باشگاه‌های هزینه ی زیادی کردند و نه فقط روی بازیکنان درجه یک، بلکه مربیان درجه یکی به لیگ آورده اند. تمام تیم‌ها پیشرفت کرده اند و من آماده ام خودم را با بهترین بازیکنان جهان بسنجم."

اوزیل درباره شرایطش در آرسنال گفت:" صحبت‌های مردم و رسانه ها درباره ی من برایم اهمیتی ندارد، چه مثبت و چه منفی. مربی دیدگاهی از من دارد و فقط همان مهم است. در حقیقت من احساسات خودم را دارم و قدرت‌هایم را می‌شناسم که بتوانم آنها را بهبود ببخشم و نشان دهم. در حقیقت من هر روز سخت تلاش می‌کنم تا بتوانم بیش از حد پتانسیلم در زمین تلاش کنم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: