کد خبر: ۶۷۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۳۵
سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: « بازی بسیار سختی بود. »
به گزارش خبرداغ ، تسنیم نوشت: سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: « بازی بسیار سختی بود. »

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، تنها بازیکنی بود که بعد از برد مقابل گسترش فولاد با خبرنگاران مصاحبه کرد. او درباره این بازی گفت: « بازی بسیار سختی بود. به‌طور کلی بازی مقابل گسترش همیشه سخت است و فراموش نکنید که ما در تبریز با این تیم مبارزه می‌کردیم. لبته پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد. بعد از بازی با فولاد که در آن امتیاز مهمی را از دست داده بودیم، همقسم شدیم که آن امتیاز را جبران کنیم و با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند گسترش را شکست دادیم تا به این شکل، آن تساوی جبران شود. »

سید جلال درباره مصاحبه نکردن سایر بازیکنان هم گفت: « ما با خبرنگاران قهر نیستیم بلکه به‌خاطر خواسته اسپانسر نمی‌توانیم مصاحبه کنیم اما این مشکل به‌زودی حل می‌شود. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: