کد خبر: ۶۷۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۴۶۰
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبودیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، داریوش شجاعیان در مورد باخت یک بر صفر گسترش فولاد مقابل پرسپولیس اظهارداشت: هفته‌های ابتدایی لیگ است و برای هماهنگی کامل نیاز به زمان داریم.

 

وی ادامه داد: شرایط اینطور نمی‌ماند چرا که هفته‌های ابتدایی فصل قبل هم همینطور بودیم و روی فرم نبودیم. امیدوارم در هفته‌های آینده بهتر شویم و توپ‌هایمان به گل تبدیل شود، برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

 

بازیکن گسترش فولاد تصریح کرد: حق ما در دیدار مقابل پرسپولیس باخت نبود و مستحق کسب حداقل یک امتیاز بودیم، امیدوارم در هفته‌های آینده با هماهنگی‌های بیشتر این شکست و تساوی‌های دو هفته ابتدایی لیگ را جبران کنیم.

 

شجاعیان در پاسخ به این سوال که کمالوند نسبت به تک روی‌های او و حرکات انفرادی‌اش انتقاد کرده بود، گفت: حق با کمالوند است و باید تکنیک فردی من در اختیار تیم باشد، من هم تلاش می‌کنم تکنیکم را به نفع تیم استفاده کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: